تصویر ثابت

ایران + وردنجان


ایران + وردنجان




برگزیده ها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران +وردنجان و آدرس v50.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







خوش آمدید لطفا ازتمامی قسمت های وبلاگ دیدن فرمائید.....نظرات ارزشمندشما راهگشای ماخواهدبــــــــود




بعد از چهره هایی چون گلشیفته فراهانی و مینا لاکانی که با مهاجرت به آن سوی آبها و کشف حجاب پا در مسیری بی بازگشت گذاشتند حالا یک بازیگر ایرانی دیگر چنین مسیری را در پی گرفته است.
 
گفتنی است؛ این بازیگر که صدف طاهریان نام دارد چهره ای شناخته شده نیست و در گروه بازیگران درجه دو قرار دارد و مخاطبان عام سینما آنچنان که باید او را نمی شناسند. وی اخیرا در صفحات اینستاگرام خود تصاویری غیرمتعارف از خود قرار داده و البته با قرار دادن ویدئویی تاکید کرده که صفحه اش هک نشده است!
 
این بازيگر زن سينماى ايران كه بازى در فيلم هايى چون "سلام بر عشق" ،"پس كوچه هاى شمرون" و "عصر يخبندان" را در كارنامه دارد به ناگهان در صفحه اينستاگرام خود كشف حجاب كرد. وی همچنین در تله فیلمهایی چون "موارد مشکوک"، "تلفن همراه" و "قرار بعدی همانجا" بازی کرده و البته در نخستین سرمایه گذاری سینمایی بابک زنجانی یعنی درام به لحاظ ساختاری متقاطع "هیچ کجا هیج کس" هم به ایفای نقش پرداخته بود.
 
 
کشف حجاب بازیگر ایرانی در اینستاگرام


تاکید بر اینکه کشف حجاب اتفاقی نبوده!
 
در ساعت هاى اوليه كشف حجاب این بازیگر خيلى ها احساس مي كردند صفحه وی هك شده اما خودش با قرار دادن ويديويى در صفحه اينستاگرام خود تاييد كرد كه اين پست ها توسط وى گذاشته شده و هكى در كار نيست. براساس شنيده ها طاهريان از ايران به دوبی مهاجرت كرده و پس از گلشيفته فراهانى و مينا لاكانى سومين بازيگر سينماى ايران به حساب مى آيد كه سرنوشت اينچنينى براى خود انتخاب كرده است.
 
نكته حائز اهميت و تاسف برانگیز این است که این اقدام در ايام محرم اتفاق افتاده است.
 
شب گذشته بود که خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در اینستاگرامش که این موضوع باعث شد تا پیج این بازیگر با هجمه کاربران برای صحت از این خبر روبرو شود که هنگام  مواجه شدن با  صفحه صدف طاهریان با تصاویری نامتعارف روبرو شدن که در شان بازیگران سینما و تلویزیون ما نبود.
 
در این بین دوست این بازیگر تصویری یک پیامک را برای یکی از شبکه های تلویزیونی اینترنتی ارسال کرده که صدف طاهریان در آن تهدید به افشاگری از پپشت پرده سینمای ایران را کرده است.
 
پیامک جنجالی صدف طاهریان بعد از کشف حجاب
 
گفتنی است شایعه شده که صدف طاهریان قرار است در یکی از شبکه های ماهواره ای که مرکز آن در مالزی است شروع به فعالیت کند.
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 29 مهر 1394برچسب: کشف حجاب بازیگر ایرانی در اینستاگرام+ فیلم و عکس , ] [ 17:38 ] [ alimola ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.













Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت